Po pierwsze i nie ostatnie.
Dla mnie jest niewyobrażalne, że nieszanowny pan bartłomiej sienkiewicz, szef ABW i tym podobne dał się nagrać. Nie chcę żebyście odebrali to ze jest on ofiarą w tej sprawie, jednak nie oszukujmy się: jak to się stało? Przecież podobno restauracja Sowa i Przyjaciele, przed tego typu spotkaniami byla przeszukiwana?
To wydarzenie świadczy rownież jak mocną ochronę ma państwo Polskie. Ostatnie informacje donoszą, że te osoby zostaly nagrane przez grupę... kelnerów. Czy to nie jest smieszne, że osoby nic nie znaczące w świecie polityki nagrały najwazniejsze osoby w państwie? To już zostawiam dla waszej oceny.

Po drugie i nie ostatnie.
- Jakim prawem odbył się szturm ABW na redakcję Wprost? Przecież każdy dziennikarz podpisuje przysięgę dziennikarską, z której może zwolnic tylko niezawisły sąd.
- Jakim prawem ABW chciało odebrać laptopa dla redaktora naczelnego Wprost. Przeciez prawo Polskie wyraźnie mówi, że bez nakazu sądowego nikt nie może skonfiskować własnosci prywatnej.
W tym momencie zastanówmy się czy nadal, lub kiedykolwiek żyliśmy w wolnym państwie. Od jakiegoś czasu rząd próbuje wkraczać w nasze życie prywatne!! Pytam się jeszcze raz jakim prawem??!?!!?
Przecież nie po to nasi przodkowie walczyli o naszą wolność na wojnach, nie po to organizowali podziemne konspiracje żebyśmy MY teraz nie mieli praktycznie wolnego państwa. Tą sytuacje możemy porównać do Wersalu, każdy był niby wolny, ale tej złotej klatki nie mógł opuścić. Teoretycznie wolni, praktycznie zniewoleni.

Po trzecie i może ostatnie.
Czemu firma ,,tusk&złodzieje spółka jawna zło'' nadal jest przy władzy? Czy tylko mi sie zdaje, że w państwach na, których się Polska wzoruje każde takie zachowanie zostałoby potraktowane dymisją rządu oraz późniejszym wyrokiem dożywocia. Dlaczego Polacy tylko raz potrafili się żebrać żeby manifestować przeciwko ACTA? Większość polityków zapomina, iż Polacy nie gęsi, i swój język mają. I traktuje Polskę jak ciemnogród. Zresztą krótko mówiąc jakby ,,tusk&złodzieje spółka jawna zło'' miał jaja to już dawno podałby się do dymisji i żarł piach na Syberii.

Po czwarte i ostatnie
Czy tylko mi się zdaje, że media próbują nam przekazać fałszywy obraz tej sytuacji. Nam Polakom wmawiane jest, że ci złodzieje są poszkodowani!!!! Jasne to co, że prawi doszło do dodrukowania
pieniędzy (jak nie doszło). Przecież nie jest problemem co było na tych taśmach tylko kto to nagrał.
Taką samą sytuacje przecież mógł mieć Boguś z m3 (pozdrawiamy!!). Tak samo przecież mógł wejść do komendy policji ze swoim odpowiednikiem ABW- ziomkami z podwórka, napaść na komendanta i kazać mu wydać nośnik danych.
Teraz ja kończę, a jak wy oceniacie tą sytuacje? Piszcie w komentarzach.

Po trzecie i może ostatnie.
Czemu firma ,,tusk&złodzieje spółka jawna zło'' nadal jest przy władzy? Czy tylko mi sie zdaje, że w państwach na, których się Polska wzoruje każde takie zachowanie zostałoby potraktowane dymisją rządu oraz późniejszym wyrokiem dożywocia. Dlaczego Polacy tylko raz potrafili się żebrać żeby manifestować przeciwko ACTA? Większość polityków zapomina, iż Polacy nie gęsi, i swój język mają. I traktuje Polskę jak ciemnogród. Zresztą krótko mówiąc jakby ,,tusk&złodzieje spółka jawna zło'' miał jaja to już dawno podałby się do dymisji i żarł piach na Syberii.

Po czwarte i ostatnie
Czy tylko mi się zdaje, że media próbują nam przekazać fałszywy obraz tej sytuacji. Nam Polakom wmawiane jest, że ci złodzieje są poszkodowani!!!! Jasne to co, że prawi doszło do dodrukowania
pieniędzy (jak nie doszło). Przecież nie jest problemem co było na tych taśmach tylko kto to nagrał.
Taką samą sytuacje przecież mógł mieć Boguś z m3 (pozdrawiamy!!). Tak samo przecież mógł wejść do komendy policji ze swoim odpowiednikiem ABW- ziomkami z podwórka, napaść na komendanta i kazać mu wydać nośnik danych.
Teraz ja kończę, a jak wy oceniacie tą sytuacje? Piszcie w komentarzach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz